Jótállás érvényesítése - Szerviz
A javítandó készüléket kérjük eljuttatni a szerviz pontunkra
(Csomagokat csak postai úton tudunk fogadni)
MobilKereskedés - Európai Mobilkommunikáció Kft.
1211 Budapest Kossuth Lajos u.62. Fszt/2.
A készülék mellé kérjük csatolni a garancia jegyet, és a hiba pontos leírását.
A jótállás nem vonatkozik a Termék szokásos használatból és kopásából eredő meghibásodásokra, illetve a szakszerűtlen használatból - beleértve többek között a Termék nem szokásos módon történő használatát és a termékekre vonatkozó használati és karbantartási utasítások figyelmen kívül hagyását eredő hibákra.
Cégünk nem forgalmaz víz-és ütésálló készülékeket, tehát folyadék által és/vagy külsérelem által sérült készülékekre a jótállást nem tudjuk érvényesíteni.
1 illetve 2 éves garanciával vásárolt készülékek esetében a termék oda-vissza szállításáról a vásárlónak kell gondoskodnia.
(A készüléket biztonságosan csomagolja be, hogy ne sérülhessen a szállítás során)
A készüléken tárolt adatokért cégünk nem vállalja a felelősséget, adatmentést nem végzünk !!!!!!