GYIK - GYIK
Vásárolhatok személyesen is online rendelés nélkül?
Nem. Minden esetben meg kell rendelnie a terméket online vagy telefonon a webáruházunkban.
Ennek az az oka, hogy nem nyílt árusítást végző üzlet vagyunk, tehát csak a leadott rendelés esetén tudjuk Önt kiszolgálni.
Mi a különbség az 1 illetve a 2 év garanciás termékek között?
Csak és kizárólag a garancia időtartama a különbség.
Minden készülékünk – kivétel nélkül – bontatlan csomagolású, kártyafüggetlen, magyar nyelvű menüs és természetesen az összes tartozékot tartalmazza.
A gyári garanciát én is tudom érvényesíteni?
Ez márkaszervíz függő. Az esetek 80%-ában Ön is tudja, azonban előfodrult már, hogy a gyártó márkaszervize csak a forgalmazótól (Tőlünk) fogadta be a készüléket.
Amennyiben ez így tőrténne, akkor sem kell aggódnia, mert a gyártó márkaszervízének javítási jegyzőkönyvét minden esetben átadjuk a fogyasztónak.
Ázsiai gyártásúak a telefonok?
Nem! Csak eredeti, gyári és európai piacra szánt telefonokat forgalmazunk!
Ennek az az oka, hogy a vásárló csak a fentiek esetében tudja érvényesíteni a gyári garanciát.
Technikai kérdésem van a termékkel kapcsolatban! Kitől érdeklődhetek a működésével, paramétereivel kapcsolatban?
Amennyiben nem talál választ honlapunkon a termék leírásában, kérjük keresse fel a gyártó honlapját, ott valószínűleg megtalálja a hiányzó információkat, vagy kérjük írjon e-mailt ügyfélszolgálatunknak, ahol igyekszünk pontos felvilágosítást adni.
Hogyan kereshetek egy adott terméket a weboldalon?
A keresés kétféleképpen történhet:
Az oldal tetején a jobb oldalon látható Keresőmezőbe írja be a terméket amelyet keres. Kattintson a kereső által felajánlott javaslatokra vagy a beírt keresőszó után a keres gombra és a weboldalunk megmutatja a keresési eredményeket.
Az oldal felső részében látható Shop menüpontra kattintva (pl. Összes telefon, okosóra…) majd a baloldalon megjelenő almenük alapján válassza ki a gyártót, illetve a kívánt termék típust majd tegye a kosárba.
A termékek eltűntek a kosaramból, mit tegyek?
Kérjük, ez esetben ismételje meg újra a folyamatot, tegye a kosárba a terméket újból.
A készülékem meghibásodott, tudnak adatmentést készíteni?
A készüléken tárolt adatokért cégünk nem vállalja a felelősséget, adatmentést nem végzünk!
Raktáron van az általam keresett termék?
A raktárkészlet gyors változásai miatt előfordulhat, hogy egyes termékek annak ellenére „raktáron” lévőként szerepelnek, hogy valójában nincsenek raktáron. Az ilyen tévedésekért a Webáruház felelősséget nem vállal, a hiba felismerését követően azonnal tájékoztatja a vásárlót.